Kedves Olvasó!

Valószínűleg fájdalom vagy stressz kezelésével kapcsolatosan jutott el weboldalamra. Így látatlanban is szeretném támogatni ÖN-t, ezért engedje meg, hogy rövid tanácsaimmal szolgáljak életminőségének javítása érdekében. Amennyiben pár napon belül nem érezne javulást, kérem vegye fel velem a kapcsolatot, illetve keresse meg kezelőorvosát!

1. megfelelő folyadék bevitele: első probléma, amivel nagyon sokat tudunk segíteni magunkon, hogy megfelelő folyadékmennyiséggel látjuk el szervezetünket. Naponta legalább 2-3 L folyadék javasolt.

2. vitaminbevitel fontossága: “Tudom eszünk rengeteg gyümölcsöt, zöldséget”, de már rég nincs annyi értékes tápanyag bennük, érdemes magas dózisú vitamin csomagokat fogyasztanunk.

3. pihenés minősége: éjszakázunk? Felborul a biológiai óránk? Fektessünk időt a napi pihenésünkre, alvásunkra. Fontos, hogy “egyhuzamban” aludjuk végig az éjszakát.

4. fogyasztott ételek minősége: húsok közül kerüljük a vörös húsokat, helyette fehér húsokat , illetve halat fogyaszthatunk, jó minőségű szénhidráttal (pl.rizs).

5. teremtsünk gondolatainkkal: álmodozzunk, ne rágódjunk problémáinkon, hallgassunk Önmagunkra, hisz magunkat ismerjük a legjobban!

Norbi masszőr

Th. Kiséri Norbert
Élet és Masszázs Terapeuta

Bármilyen kérdése van, nyugodtan forduljon hozzám ! Jó egészséget!