http://norbimasszor.hu

Általános szerződési feltételek

Kérem, amennyiben vásárlója, illetve felhasználója kíván lenni online áruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket (továbbiakban: ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. Az alább megjelölt weboldal / honlap működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan nyújt tájékoztatást. Felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk. Aláírva az online áruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni amennyiben a weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen általános szerződési feltételekben foglaltakat. Jelen ÁSZF hatálya Szolgáltató weblapján a norbimasszor.hu-n történő jogviszonyokra terjed ki.

1.  SZOLGÁLTATÓ ADATAI:

A szolgáltató neve:
Norbi masszőr webáruháza – norbimasszor.hu | Kiséri Máté E.V.
A szolgáltató székhelye: 3557 Bükkszentkereszt Dorongósi utca 9.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: Webshop: bolt@norbimasszor.hu ,
Weboldal, általános kérdések: norbert@kiseri.hu
Adószáma: 68788566-1-25
A szerződés nyelve: magyar

Tárhely szolgáltató:
3 in 1 Hosting Bt.
Postai cím: 2310 Szigetszentmiklós, Szivárvány út 1. fszt. 1.
Székhely cím:  2310 Szigetszentmiklós, Brassó utca 4/A.
Telefon:  +36 21 200-0040
Email: admin@megacp.com

2.  ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:

  • A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  • A jelen Szabályzat 2015. augusztus 25. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalakon közzéteszi. Felhasználók, megrendelők a weboldalak használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldalak használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
  • Felhasználó, megrendelő, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra/honlapra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak/honlapnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó / megrendelő nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
  • Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal/honlap, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon/honlapon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

2.1 REGISZTRÁCIÓ/VÁSÁRLÁS

Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.

3.  MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

  • A megjelenített termékek kizárólag online/személyesen rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők.
  • Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja FelhasználókatMegrendelőket az akcióról és annak pontos időtartamáról.

4.  RENDELÉS MENETE

  • Felhasználó / megrendelő regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást a megrendelőlap kitöltésével / termék kosárba helyezésével.
  • Felhasználó / megrendelő a megvásárolni kívánt termék, termékek típusát és darabszámát kiválasztja
  • Fizetési mód(ok):
    • Átutalás: 
      • Számlatulajdonos: Kiséri Máté
      • Számlavezető bank: Gránit Bank
      • Számlaszám: 12100011-17627690-00000000
      • Közlemény: a megrenelés véglegesítése után kiküldött rendelés száma, megrendelő neve
    • Kényelmes Online bankkártyás fizetés: Barion:
      • A megadott adatok mindvégig biztonságban lesznek, mivel maga a fizetés a Barion titkosított
        oldalán történik. A Barion a Magyar Nemzeti Bank szigorú felügyelete alatt működik, PCI DSS
        megfeleléssel. A kártyaadatokat Norton/Symantec 256 bites SSL titkosítás védi. Webáruházunk
        csak a tranzakció eredményéről kap tájékoztatást, kártyaadataid nem jutnak el hozzánk. A Barion
        Smart Gateway fizetőfelületén kártyaadatok megadásával, vagy Barion tárca tulajdonosok
        esetében jelszóval lehet fizetni, asztali és mobil böngészőkben egyaránt. Regisztrációt nem
        igényel, az első fizetésnél lehet regisztrálni, ez opcionális. Neked ingyenes a fizetés, a
        regisztráció és a Barion tárca használata is. Kényelmes, nem kell soha többé beírnod a
        kártyaadataidat nem csak az adott kereskedőnél, hanem egyetlen más Barion elfogadónál sem.
        Ha regisztráltál, letöltheted a Barion appot is, mely rengeteg felhasználói élménnyel gazdagíthat.

         

      • A Barion fizetés lépései:
        Válaszd ki a kívánt terméket és helyezd a kosárba!
        A Pénztárnál válaszd ki a megfelelő szállítási módot, illetve a Barion fizetési módot, majd az
        Általános szerződési feltételek elfogadása után kattints a „Megrendelés” gombra!
        Fizetés bankkártya adatok magadásával:
        Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard,
        Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával. A fizetéshez a kártya adataira,
        valamint e-mail címre van szükség. A fizetéshez Barion regisztráció nem szükséges, de az ÁSZFet el kell fogadni.
        Fizetés Barion tárcával:
        Fizetés eltárolt bankkártyával
        Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard,
        Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával, valamint érvényes Barion
        regisztrációval. A fizetéshez szükséges kártyaadatokat a Barion biztonságos szervere tárolja, a
        fizetéshez e-mail cím és jelszó szükséges. Egy Barion tárcában több bankkártya is lehet.
        Fizetés előre feltöltött Barion egyenleggel.
        Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik érvényes Barion regisztrációval (és
        nem rendelkezi bankkártyával). A fizetéshez e-mail cím és jelszó szükséges. Az egyenleg
        úgynevezett elektronikus pénz, amely előre feltölthető készpénzbefizetéssel a Barion feltöltő
        pontokon, valamint átutalással bankszámláról (sürgős esetben bankkártyáról is)

5.  A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉS

  • A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
  • Általános teljesítési határidő, a fizetéstől számított 7 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó / megrendelő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, úgy a Szolgáltató a Felhasználó / megrendelő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
  • Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót / megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó / megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.
  • Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, elírások, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval / megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor.

6.  ELÁLLÁS JOGA

A vásárló 30 napon belül elállhat a termék megvásárlásától, amennyiben még nem vette át azt (Barion fizetés nem történt meg illetve időpontegyeztetés nem történt )

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet) szerint:

  • A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát:
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

7.  JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG

  • Szolgáltató a kötelező jótállás alá tartozó termékekre egy év jótállást vállal. A kötelező jótállás alá nem eső termékek esetén a Szolgáltató a gyártó által esetlegesen vállalt időtartamra és feltételek mellett vállal jótállást. Utóbbiak konkrét feltételeiről a Szolgáltató a Megrendelő kérésére részletes tájékoztatást ad.
  • A vásárlástól számított hat hónapon belül Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a fogyasztó részére történő átadást követően keletkezett. Így Szolgáltató nem köteles a kifogásnak helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a termék a nem rendeltetésszerű használat folytán vált hibássá. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher a fogyasztó oldalára kerül, vagyis vita esetén a FelhasználónakMegrendelőnek kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt. Nem áll fenn hibás teljesítés, ha a termék hibái ismertek, vagy azok a Megrendelő számára felismerhetőek
  • Szavatossági jog érvényesítésére a Megrendelő a teljesítés időpontjától számított két éves elévülési határidő alatt jogosult. Ha a Megrendelő az igényét menthető okból nem tudja érvényesíteni, így különösen, ha a hiba a jellegénél vagy a dolog természeténél fogva a fenti határidőn belül nem volt felismerhető, a szavatossági jogok érvényesítésének határideje a teljesítés időpontjától számított három év.
  • A jótállási, ill. szavatossági idő alatt felmerült, jótállás, ill. szavatosság körébe tartozó hibákat a Szolgáltatónak költségmentesen ki kell javítani, kicserélni vagy újólag szolgáltatnia. Amennyiben ilyen hibák a Megrendelő tudomására jutnak, Megrendelő haladéktalanul köteles a Szolgáltatót írásban értesíteni jótállási, illetve szavatossági igényeiről.
  • A jótállás, ill. szavatosság érvényesítéséhez a Megrendelő köteles bemutatni a Szolgáltatótól kapott számlát, illetve jótállási jegyet. Jótállási igény esetén a Megrendelő elsődlegesen kijavítást, illetőleg kicserélést követelhet, ezt követőenilleti meg az árleszállítás, illetve elállás joga. A hiba a felfedezésétől számított 2 hónapon belül jelzett kifogás esetén tekinthető jótállási, ill. szavatossági időben közöltnek. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felel. A fentieken túlmenően az adott termékhez mellékelt jótállási jegy is tartalmazhat jótállási, illetve szavatossági feltételeket.
  • Szolgáltató nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

7.1 KELLÉKSZAVATOSSÁG

  • Milyen esetben élhet Felhasználó / megrendelő a kellékszavatossági jogával? Felhasználó / megrendelő weboldalt/honlapot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
  • Milyen jogok illetik meg a Felhasználót / megrendelő a kellékszavatossági igénye alapján? Felhasználó / megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó / megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó / megrendelő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó / megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
  • Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó / megrendelő kellékszavatossági igényét? Felhasználó / megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
  • Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Felhasználó / megrendelő a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
  • Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó / megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a weboldalt/honlapot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már FelhasználóMegrendelő köteles bizonyítani, hogy az FelhasználóMegrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is meg volt.

7.2 TERMÉKSZAVATOSSÁG

  • Milyen esetben élhet Felhasználó / megrendelő a termékszavatossági jogával? Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó / megrendelő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
  • Milyen jogok illetik meg Felhasználót / Megrendelőt termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként Felhasználó / megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
  • Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
  • Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó / megrendelő termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét Felhasználó / megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
  • Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén FelhasználónakMegrendelőnek kell bizonyítania.
  • A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
  1. a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  2. a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  3. a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

7.3 JÓTÁLLÁS

  • Milyen esetben élhet Felhasználó / megrendelő a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a weboldalt/honlapot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

  • FelhasználótMegrendelőt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

  • Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont FelhasználótMegrendelőt a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

8.  A SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN TÖRTÉNŐ ELJÁRÁS

  • Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet
  • A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
  • A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles
  • A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
  • Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
  • A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére
  • A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

9.  VEGYES RENDELKEZÉSEK

  • Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. A közreműködő jogellenes magatartásáért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.
  • Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
  • Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak.

Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

  • Szolgáltató és Felhasználó / megrendelő vitás ügyeiket békés úton próbálják
  • A Felhasználó / megrendelő szavatolja a Szolgáltatónak adott bárminemű információ (pl.: név, cím, e-mail cím, telefonszám, számlázási adatok, stb.) pontosságát, azok helytelenül/hiányosan való megadásából eredő bárminemű hibás teljesítés miatt a Szolgáltatóval szemben sem anyagi-, jogi-, vagy egyéb jellegű követeléssel nem élhet. Szolgáltató megtesz minden szükséges intézkedést, mellyel a szolgáltatáshoz szükséges információt/adatokat a FelhasználótólMegrendelőtől beszerezze, illetve a Felhasználó / megrendelő kérésére, vagy pontosítására javítja a helytelen/hibás adatot/adatokat.
  • A Szolgáltató jogosult arra, hogy a szolgáltatást a honlap karbantartása céljából ideiglenesen szüneteltesse. Ebben az esetben a szolgáltatás szünetelésének időpontjáról és időtartamáról a szüneteltetést megelőző legalább 5 nappal köteles a felhasználókat értesíteni.
  • A Szolgáltató jogosult bármelyik szolgáltatását előzetes értesítést követően megszüntetni. A megszüntetésről szóló értesítést a megszűnés időpontját megelőző 5 nappal köteles közölni a felhasználókkal. A Szolgáltató köteles a működtetés során a felhasználókat megillető videókat és egyéb képanyagokat a felhasználók részére átadni.

10.  PANASZKEZELÉS RENDJE

  • Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
  • Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
  • Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 25 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
  • Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbi elérhetőségeken.
  • Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

10.1  PANASSZAL FORDULHAT A NEMZETI FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁGHOZ IS:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677 E-mail: nfh@nfh.hu
Vagy területi szerveihez: Pest Megyei Kormányhivatal
Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Főosztályvezető-helyettes: Dr. Koller Edit
Cím: 1135 Budapest, Lehel utca 43-47.
Postacím: 1365 Budapest, Pf.: 270.
Telefonszám: +36 1 329-7017, +36 1 236-3900, Telefax: +36 1 236-3956
E-mail: fogyved.pestmegye@pmkh.hu Ügyfélszolgálat (rezsipont):
hétfőtől csütörtökig 9.00 – 12.00, 12.30 – 16.00; pénteken 9.00 – 13.00
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi szerveinek listáját itt találja: http://www.nfh.hu/teruleti
Panasza esetén lehetősége van az alábbi békéltető testülethez fordulni: Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703; Fax száma: (1)-269-0703 Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu Honlap cím: www.panaszrendezes.hu
A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja: http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579

  • A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
  • Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
  • Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed

11. ADATKEZELÉS

A  norbimasszor.hu webáruház a vásárlással kapcsolatos adatokat nem tárolja, és nem adja tovább. A vásárló személyes adatait harmadik félnek nem adja ki. A számvitelről szóló hatályos jogszabályok értelmében a vásárló által megadott számlázási címet, és a számlák adatait a rendeletben meghatározott ideig, öt évig tároljuk.

Utolsó módosítás: 2018.05.01.

Foglalja le masszázs időpontját MOST!

ONLINE FOGLALÁS

+36 30 594 9225

norbert@kiseri.hu

Th. Kiséri Norbert
Élet és Masszázsterapeuta

A blog célja: a masszázs népszerűsítése, masszázsok leírása, filozofálás mellett, egymás segítése, egy egészségesebb, jobb, élhetőbb és emberibb világ érdekében. Tartson velem! Amennyiben hasznosnak találja oldalam kérem ossza meg másokkal is. Köszönöm!

Miről szeretne ma olvasni?

Akció!

Legfrissebb blogposztok

Hogy szabaduljak meg a csuklyásizom fájdalmaktól?

Volt már úgy, hogy szinte alig tudott aludni, mert azt érezte, hogy a "csuklyásizmai leszakadnak" és akármerre forgolódott, mozdult nem lett jobb? Kenegette mindennel, de valahogy nem akart enyhülni, és ez nagyon elkeserítette, már-már a mindennapi életminőségét is...

Hogy alakul ki a derékfájdalom? – Út a derékfájdalmakhoz

Gyakori eset, hogy szakemberhez(orvoshoz, masszőrhöz, gyógytornászhoz) akkor megyünk ha fáj, pedig a fájdalom már a végső jele egy hosszú ideje fennálló állapotromlásnak. Ez a cikk egy kis gondolatébresztő, hogy bizony a derékfájdalmak, folyamathoz kötöttek, nem pedig...

Hogyan fogyhatsz 14kg-t 3 hónap alatt, a mélyhátizmaid egészségének megőrzésével?

Sztár és divatdiéták hada található a neten, valamelyik működik valamelyik csak kínkeserves önsanyargatás. Most itt a módszer, ami segítségével én is elértem a célom, mert ugye nem csak beszélünk róla, hanem tesszük is. Ha megszeretné tudni mi a fogyás titkos...

A 6 leggyakoribb tévhit a masszázzsal kapcsolatban

Rengeteg mende-monda kering a masszázs pozitív hatásaival kapcsolatban az interneten, sámánoktól kezdve a csontkovácsokig. Olyan hangzatos kijelentések, amik nagy részét már mind hallottuk, és valljuk be el is hittük, mert egyszerűnek, logikusnak tűnt. Figyelem!...

Gyorssegély otthon: Mit tettem a fájós derekammal?

Egy megterhelő nap vagy egy hirtelen mozdulat gyakran okozhat fájdalmakat.       Mit tehetünk hirtelen jelentkező derékfájdalom esetén? Szúró, kellemetlen érzés? Valami nincs rendben a derékkal? Fájó diszkomfort állapot és szinte ki nem bír egyenesedni...

Csatlakozzon közösségünkhöz!

IDŐPONTOT KÉREK MOST!