Villám Meditáció a hétköznapokban

Sokszor érezte már, hogy elege van? Nem megy úgy a munka, ahogy kellene? Fáradt és
majdnem elaludna a számítógép előtt? Esetleg stresszes? Egy egyszerű módszerrel könnyen megszabadulhat,
és frissen megújult erővel vághat bele épp abba amit szeretne csinálni.

A villám meditáció lényege abban rejlik, hogy akár egy perc alatt is kizökkenthetjük,
agyunkat a jól megszokott gondolatmenetből és segítő pozitív energiákkal feltölthetjük magunk.

Mire lesz szükségünk?
-egy visszaszámláló órára, illetve ha van mobiltelefonunkon ilyen program akkor ez is megteszi.

A villám meditáció lépései:
1.Először is zárjunk ki minden zavaró tényezőt a környezetünkből, ha irodánkban vagyunk zárjuk be az ajtót,
vagy tegyünk ki egy foglalt táblát.

2.Üljünk le egy székbe, nem kell nyakatekert pózban, épp elég annyira, hogy a két talpunk a földön legyen szimmetrikusan és a
hátunk el tudjon lazulni.
Tegyük tenyerünket a térdünkre, lehet mutatóujjunkat összeérinteni, de akár simán rá is helyezhetjük térdkalácsunkra.

3.Indítsuk el a visszaszámláló programot, majd zárjuk le szemhéjainkat.
Figyeljünk arra, hogy lélegzünk be, kövessük a levegő útját szervezetünkben.

Ha netalán gondolataink elkalandoznának, mert igen előfordul, hogy egy erdőbe vagy más helyszínre képzeljük magunk, akkor,
egy hmm-mordulással térjünk vissza a légzésünk figyelésére.
A visszaszámláló automatikusan jelez, és ha eléggé sikerült ellazulni akkor kellemes ébredésben lesz része.
Ne feledje gyakorolja minél gyakrabban, hiszen előbb utóbb magasabb szintre fog eljutni, és beépülhet a “napi rutinba”, mellyel
akár a 3-as metró zötykölődéseit is pihentető meditációra válthatja.villám-meditáció-norbi-masszőr

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.