Relaxációs módszerem

Nap, mint nap rohanunk, sietünk, sokszor nem törődünk magunkkal, szabad időnket, olyan dolgokra” váltjuk”, mint például a pénz, siker, felesleges vágyaink, stb.
Véleményem szerint fontos, hogy megtaláljuk az” arany középutat” a pihenés és a rohanó világunk között.
Ezért használom saját relaxációs technikámat, ami erősítő hatással van az immunrendszerre is. Most megosztom önökkel.
Valójában két módszert egyesítettem, mégpedig az infraszaunázást és a meditációt.
Heti rendszerességgel végzem, egy nagyon kellemes frissesség tapasztalható utána.
A relaxáció időtartama 3*10/12 perc(/egyéni igények szerint)
A lépések a következők :
1.Bevezetés 2perc koncentrált légzés(közben felöntjük a szaunakályhát, használhatunk különböző szaunaolajokat is)
2.Majd, 2perc  két lábon állás következik, karunkkal” átöleljük” magunkat.
3.Helyet foglalunk török ülésben, kezeinket a térdkalácsunkra helyezzük, egyenesen ülünk, és a testünket érő ingerekre koncentrálunk. (/eredményre – >pl. Végigkövetjük a veríték útját testünkön, lélegzésre figyelünk) (6-8perc)
4. A gyakorlat végén 3* nyújtózunk, mintha a plafont szeretnénk elérni.
5.Merülőmedence /zuhany használata.
Fontos a lassú, nyugodt rituálé jellegű kivitelezés.
Relaxáció után gondoskodjunk a folyadekpótlásról.
A gyakorlatokat mindenki saját felelősségére végezze.
Kellemes relaxációt, válljon egészségére !

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.