Miért nem érdemes masszőr céget választani?

Az elmúlt időszakban gombamód szaporodnak a masszázscégek, rengeteg olyan cég is felveszi a masszázst a tevékenységi körébe, akiknek eddig semmi köze nem volt a masszázshoz, két hét gyorstalpaló után.  Természetesen vannak olyan cégek is akik fő profilként masszőrként vannak beállítva,  viszont óvatosan kell bánni ezekkel a cégekkel is, mert hosszútávon nem biztos, hogy a ténylegesen az egészségünket szolgálják majd. Az alábbi posztban,  épp erről írok majd, természetesen a véleményem teljesen szubjektív,  de azért érdemes elgondolkozni rajta.

Az első pont, amiért magánemberként
nem fordulnék masszázs céghez,  az leginkább a felelősség vállalása.  Igen,  tudjuk, hogy a referenciák jó fényt vetnek bárkire ,  sőt megis  győzhetnek bizonyos szinten, viszont amikor esetleg valami történik akkor,  könnyen bújhat a személy egy ügyvezető szárnya alá, aki cégére biztosítással rendelkezik, és ha valami probléma lenne akkor kibújik a szög a zsakból,  tényleges felelősségvállalás nem történik. Egy vállalkozónál ez nem történhet meg, hiszen saját magáért felelős.

A másik fontos dolog szerintem,  hogy más ember “igásállataként” ,  nem képes teljes mértékben kibontakoztatni tudása legjavát .  Egy népszerű masszázs cég egyik alkalmazottjával beszélgetve,  arra jöttem rá, hogy két különböző vendége van, az egyik a céges vendég,  a másik a “maszek”… Valaki több figyelmet kap,  de mi jogon ? – Merül fel a kérdés.
Véleményem szerint viszont, így nem érdemes dolgozni,  számomra csakis az ember áll a középpontban,  nem kell különbséget tenni senki közt se. Épp az ilyesfajta megkülönböztetés miatt nem látok a masszázs cégekben jövőt,  mert egy rákényszerített rendszerben nem képes a maximumot nyújtani senki se,  és ezt bizony sokszor a vendég érzi meg leginkább. 
Nem egyszer hallottam már vissza, hogy futószalag munka  a masszázs.  Nos a cégek teszik azzá, persze van pár kivétel, akik mindig erősítik a szabályt.

Figyelem hiánya,  nos az utóbbi az előző pontból következik,  mert ugyebár a cégek érdeke a profit szerzés,  viszont profit hajszolása mellett nem lehet személyes kontaktust kialakítani,  ami pont a masszázs egyik lényege.  Le tud az ember masszírozni  akár 16 főt is egy nap,  viszont nap végén elgondolkozik azon, hogy vajon érdemes volt-e?  Mert napi 3-4 masszázs után bizony fárad a masszőr is, ami sajnos a minőségen, sőt a masszázs hangulatán is meglátszik.

Fontos még odafigyelni a masszázs cégek kommunikációjára is,  lehet online egy marketinges szakember segítségével korrektül kommunikálnak bizonyos cégek,  viszont élőben rájön az ember, hogy valójában nem is belülről jövő az érték, hanem egyszerű piacteremtésről van szó.  Hallgassunk belső megérzéseinkre. 

Ne feledjük, hogy a masszázs elsősorban  a masszőrünktől, és  a lelkiismeretétől lesz olyan amilyen. Lehet elsőre bizalomgerjesztő lehet, egy masszázs cég,  de hamar érhet bennünket csalódás,  ha a masszázshoz egy kedvetlen, belefásult szakembert küldenek ki hozzánk.

Remélem hasznosnak találta cikkemet,  amennyiben hozzászólna a témához, véleményét megírhatja a norbert@kiseri.hu – ra.  Jó egészséget!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.