http://norbimasszor.hu

A téli hónapok során szervezetünk könnyebben elfáradhat. Sokan érzik, hogy minden napjuk ugyanúgy telik. Reggel bemennek a munkahelyükre és már kezdetét veszi a napi rutin. Minden ember valamilyen szinten törekszik, hogy minél hamarabb felkeljen és neki is láthasson az aznapi teendőknek.

Fájó derekú alkalmazott munka közben.

Amikor irodai masszázst nyújtok különböző területeken piacvezető multinacionális cégeknél, reggeli érkezésemkor gyakran megfigyelem, hogy az alkalmazottak napjai szinte mindenhol ugyanolyanok. Látszik, hogy álmosan beesik az ajtón és az első dolga, hogy ellátogasson a konyhába és megigyon egy jó erős kávét. Nagyon keveseknél látom azt, hogy megreggelizik és nyugodtan odafigyel magára, élvezi a pillanatot.

Egy jó vezető tudja, hogy

egy kis figyelmességgel, kedvességgel egy motivált, lelkes, megbecsült alkalmazott 8 órája nagyobb részében hatékonyabban dolgozik, tehát több hasznot termel a cégnek. Egy alkalmazott heti kétszeri 15 perces nyak és váll dögönyözése is már rengeteget lendíthet produktivitásán. Norbi masszőrként az „irodai masszázs” is legalább annyira precízen kivitelezett, mint a „Masszázs házhoz szolgáltatás”.

Sok cégvezető fejében megfordulhat a kérdés, hogy elveszik az alkalmazottjaimat jó pár órára és addig sem termelnek hasznot. Sajnos cégvezetői szempontból ez is egy tévhit, hiszen masszőrként van egy nagyon jól bevált stratégiám. Leinformálom a céget. A vezetővel való első találkozásomkor már érzem, hogy szeretnék-e vele együtt dolgozni vagy sem. Értelemszerűen utóbbival nem szükséges foglalkoznom, ezekből nem is szokott hosszabb távú együttműködés létrejönni.

Az elégedett munkavállaló Norbi masszőr irodai masszázskezelése után.

Vezetői ügyfélköröm igényes, így az alábbi szempontok szerint tervet készítek és érkezésemkor felvázolom:
– a cég méretét papírforma szerint ismerem. legalábbis megközelítőleg azt, hogy hány ember dolgozhat benne. Ilyenkor célzottan rákérdezek a vezetőnél, hogy hány embert kezeljek. Ő erre válaszol. Pl.: 100 főt foglalkoztató XY multinacionális vállalat, 80 fő heti kétszer 15 perces masszázst kap, a maradék 20 fő pedig (ők a jobban teljesítők, általában a hónap dolgozói és vezetői) 1 órás masszázsra jogosultak heti kétszer.
– heti kezelési tervet készítek: ezeken a napokon, ekkor és ekkor jövök. Masszázs székkel, masszázs ággyal, masszázs felszereléssel – ezen időpontokban lebeszélve rendelkezésre bocsájtják általában a kis tárgyalót,
– irodai ülési sorrend szerint haladunk az alkalmazottaknál, így nem marad ki senki, mindenki megkapja a saját frissítő dögönyözését,
– a munkavállalók nagyrészén látom, hogy szinte alig várják, hogy el kezdődjön a kezelés.
– egy pár perces személyre szabott állapotfelméréssel kezdünk. Szinte mindenkit név szerint ismerek és érdeklődők állapotuk felől. Mindenki választhat masszázs olajat, krémet , kenőcsöt,
– a 15 perces kezelések végeztével az egyórás kezelések következnek, ahol az adott dolgozó teljes testmasszázsban részesül.

Összegezve: a cégvezetők visszajelzéseiből és gazdasági kimutatásokból egyértelműen bebizonyosodik, hogy van értéke ennek a fajta pluszjuttatásnak. Az irodai masszázskezeléseken túl én nagyon tudok örülni, amikor egy munkavállaló otthon felhív és igénybe szeretné venni a „Masszázs házhoz” szolgáltatásomat, hogy családja számára is ezzel kedveskedjen.

IDŐPONTOT KÉREK MOST!