Egy hatásos kiegészítő nyújtó technika a csuklyásizom merevségének megszüntetéséhez

Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, sok páciensnél veszem észre, hogy nyak és vállfájdalmaikat, nem a trapéz(köznyelvben csuklyás) izom, illetve nem az ez alatt lévő rombuszizmok okozzák, hanem sok esetben a lapocka emelő izom(m.levator scapulae) feszessége, miatt áll az egész egy “masszává”, és okozza a fájdalmat.

Mit tudunk tenni?

Három lépésben könnyedén megszüntethetjük:
1.A fájdalmas rész oldali tenyerünket az ellenoldali lapockára helyezzük.(Ha nem megy, akkor elég a gerincre helyezni)
2.A másik tenyerünket a fejünkre, a fül feletti részre rakjuk.
3.Majd enyhén 45 fokban előre húzni a fejet, a fül feletti kezünkkel, és 15-30 másodpercig végpontban kitartani.

Teljesen más érzés lesz, mint ha csak a trapézizmot nyújtanánk, tegyen egy próbát!

lapocka-emelő-izom-nyújtása

Kérdése van? Hozzászólna? Írjon e-mailt a norbert@kiseri.hu -ra.

Amennyiben hasznosnak találta bejegyzésem, kérem ossza meg ismerőseivel is, segíthet!
Jó egészséget!

Comments are closed.