Barnulást elősegítő napozási tippek

Itt a nyár, szinte mindenki egészséges csoki barna szeretne lenni, viszont nem árt vigyázni a napon, ha tehetjük kerüljük a déli órákat, fogyasszunk sok folyadékot, és pár tippet is megosztanék Önnel mellyel, még könnyebben érhető el a várva várt barna szín.

-Fokozatosság elve, már tavasszal kezdjük hozzászoktatni bőrünket a napozáshoz, kezdetben 10-15 perc “elő napozás” ajánlott.

-Kezdjünk el időben fogyasztani, olyan zöldségeket, melyek természetes béta-karotint juttatnak szervezetünkbe, ilyen például a sárgarépa, vagy spenót, de mindemellett a goji bogyó, és algák fogyasztása is hozzájárul az egészséges barnuláshoz.

– Már reggeli elindulásnál kenjük be magunkat magas faktorszámú napozókrémmel, és használjunk napozás utáni testápolóként kókuszolajat, illetve enyhe bőrpír esetén a friss aloe vera levél vagy shea vaj is segítséget nyújthat.

Ne szolárimozzunk tavasszal/ napozás előtt, nem csak bőrünket szárítja ki, de csak álbiztonságot ad, mely nem hasonlítható össze a nap igazi fényével.

Keressük fel masszőrünket, egy masszázzsal egybekötött bőrradírozás, mellyel a felső elhalt hámréteget eltávolítja nagyban hozzájárul a napozás eredményességéhez, mindezt saját javaslatom szerint érdemes mély hidratáló krémmel befejezni.

Nyárra fel!

napozás-norbi-masszőr

Kérdése van? Hozzászólna? Esetleg saját barnulási tippje van? Írjon e-mailt: norbert@kiseri.hu

Amennyiben tetszett a poszt, kérem ossza meg másokkal pl. nyaralni induló rokonaival is. Köszönöm!
Jó egészséget!

Comments are closed.