A helyénvaló kommunikáció a klienssel

Olvasási idő: 1 perc
Higgadt, tapintatos beszédstílusban foglalkozzon a beteggel, és mindig szeretettel kezelje!
Vegye komolyan a beteg panaszát, érdeklődjön rendszeresen a beteg állapota iránt.
Kerülje a bizalmaskodó hangot.
A pozícionális helyzetével soha ne éljen vissza.
A beteg előtt senkire ne tegyen megjegyzést.
Oldja a beteg feszültségét, erősítse a gyógyulásba vetett hitét.
Ne ajánljon újabb gyógymódokat, ne ingassa meg a beteg orvosába vetett hitét.
Öltözködésével, hanghordozásával, viselkedésével kellemes összhatást keltsen.
Tartsa szem előtt, hogy a betegnek a gyógyulásához nyugalomra és harmóniára is szükség van a masszázs mellett.
Kezelés közben minden figyelme a betegre irányuljon.

Ha bármilyen kérdése lenne fittséggel, egészséggel kapcsolatban hívjon telefonon a +36 30 594 92 25 -ös telefonszámon, vagy írjon e-mailt a norbert@kiseri.hu-ra . Amennyiben hasznosnak találta bejegyzésem, kérem, ossza meg másokkal is, sokat segíthet. Jó egészséget!

Ide kattintva lehetősége van támogatni a munkásságomat. Köszönöm szépen!

Comments are closed.