5 pontos checklista: Miért nem működik a lapocka alatti fájdalmak enyhítése?

Olvasási idő: 3 perc

Sokszor lazították már izmait, de fájdalmai újra és újra visszatértek ezzel  ettől az elviselhetetlen fájdalomtól szinte alig tudott megszabadulni.

Jelen bejegyzésünkkel képes lesz, hatékonyan kezelni a lapocka alatti fájdalmakat, ráadásul sokkal jobban érezheti magát.

Áúcs- a lapocka allati fájdalmak elviselhetetlenek lehetnek.

A lapocka alatti izom fájdalmakat sokszor a trapéz izom, lapocka emelő izom, rombusz izmok, mély hátizmok okozhatják.

Ebben az esetben az izompólyalánc és az izmok együttes lazítása lehet javasolt pár életvitelbeli odafigyeléssel. 

A legtöbb hiba ott kezdődik, hogy csak a felületes izomzatot lazítják, ezzel ellentétben sok esetben a gyökerektől érdemes megszüntetni a problémát és ezáltal megelőzhetjük a súlyosabb elváltozásokat.

A gyilkos fájdalom a lapockák alól is érkezhet.

Mit tegyünk, ha fáj a lapockánk alatt és mit nem tesznek meg mások?

1. Első lépés, hogy ha fáj, mindenképp végezzünk mozgásokat, egy enyhe futás vagy ellipszis tréneren végzett gyakorlatsor kiválóan segítségére lesz.

2. Passzív eszközként, szerezzünk be egy kis teniszlabdát és napi rutinként legalább 5X lentről felfelé végezve apró körkörös mozdulatokkal menjünk lentről felfelé.

3. Napi nyújtás 5x 30 másodpercig lassan óvatosan közelítsük a vállainkat, tartsuk ki, ha nagyon szorgalmasok vagyok még lassan egy ajtófélfába is beledőlhetünk.

4. Ülőmunka esetén tartsunk szünetet, sétáljunk, mozogjunk sokat és óvatosan hideg meleg zuhannyal zuhanyoztassuk át a lapockáink alatt is.

5. Fogyasszon sok folyadékot, és kisebb részletekben vigyen be magnéziumot többször is.

Figyeljen oda a megfelelő folyadékmennyiségre!

Ha 3%-al dehidratáltabb az izomzata 10% kevesebb teljesítményre lesz képes. Ráadásul bizonyos amerikai kutatásoknál, arról is olvashatunk, hogy az izomfeszességet, lumbális derékfájdalmakat is hatékonyan kezelhetjük csupán folyadékfogyasztással.

+Salonpas: ha hirtelen jelentkező izomfájdalmaink vannak kiváló segítség lehet a Salonpas tapasz, mely összetevőinek köszönhetően hatékonyan képes lazítani a feszes izomzatot.

Jobb közérzet, lapocka alatti fájdalmak nélkül!

Személyes tapasztalataim alapján lapocka alatti fájdalmak esetén, ez a pár feladat lenne az elsődleges teendő. Általában a panaszok 1-2 nap alatt enyhülhetnek. Fontos kiemelnem azt is, hogyha reggel felébred, akkor az mindig ilyen esetben 2-3 percet vegyen igénybe az ágyból kelés, ha tehetjük, használjunk nyakpárnát is.

3 nap után érdemes lehet szakemberhez fordulni,aki hatékonyan segítségére lesz!

Amennyiben 3 napon belül a panaszok nem enyhülnek,  vagy súlyosbodnak, zsibbadás jelentkezik, azonnal érdemes szakemberrel beszélni, illetve háziorvossal felvenni a kapcsolatot.

Mielőbbi jobbulást!

Norbi

Ha bármilyen kérdése lenne fittséggel, egészséggel kapcsolatban hívjon telefonon a +36 30 594 92 25 -ös telefonszámon, vagy írjon e-mailt a norbert@kiseri.hu-ra . Amennyiben hasznosnak találta bejegyzésem, kérem, ossza meg másokkal is, sokat segíthet. Jó egészséget!

Ide kattintva lehetősége van támogatni a munkásságomat. Köszönöm szépen!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..