Masszázs: Szolgáltató vagy szolgálat, nem mindegy!

Amikor ezt a blog bejegyzést írom, reggel van,  olyan fél nyolc lehet, szépen süt a nap sugara és kellemes friss levegő áramlik be a szobába ahol vagyok. Már régóta szerettem volna írni barátaimnak, családomnak, vagyis a pácienseimnek, hisz mindig sokat utazom, segítek, ahol tudok és egyik vidéki utazásom során merült fel bennem a téma ötlete, ahogy új online pénztárgépem által adott nyugtát böngészem végig, erre a feliratra lettem figyelmes: „Mozgó szolgáltatóhely”.

     Profizmus, maximalizmus a masszázsnál.

Szeretem a magyar nyelvet, mindig is annyira kifejező, képies, úgyhogy gondolataim ekörül forogtak aznap(“SZOLGÁLTATÓHELY…”), majd kellett egy kis idő, érett bennem a gondolat és most itt vagyunk. Valahogy nem hagyta nyugodni elmém, hogy azonosuljak a szolgáltató megnevezéssel, hisz ezt nem érzem kötelességnek, nem érzem úgy, hogy nyomasztana, hogy szolgáltatnom kell. Gondolkoztam és arra a megfogalmazásra jutottam, hogy a szolgáltató az a személy, aki bizonyos pénzösszegért cserébe ad egy szolgáltatást. Pl. Elmegy az ember vesz egy fagyit, kifizeti és ennyi, a fagyi finom volt, vagy legalábbis ár-érték arányban megérte akkor újra visszatér az ember, de csupán ennyi, más kapocs nincs. Megkaptad, megvetted, fogyasztói társadalom, ennyi.

                   Fontos a teljes figyelem.

És akkor mi a szolgálat? Merre tovább?

Ahogy gondolkodtam masszázsom, gyógymasszázsom és egyéb segítő technikáimat nem a szolgáltatás körébe sorolnám, hanem sokkal inkább a szolgálatként tekintek rá, egy közös jó érdekében.
Úgy gondolom, hogy a szolgálat inkább hozzáállás, bizalom, segítő szándék és a felelősségvállalás következménye, hisz én nem csak egy masszőr vagyok, nem csak egy olyan ember, akit felhív valaki és befoglal egy időpontot, ez alapján elvégzi a rutinszerű kezelést, majd megköszöni és elrakja a pénzt , hanem sokkal inkább a fő motiváció a pácienseim egészségügyi és lelki  állapotának hosszú távú javítása  egy  jobb életminőségért, segítőként.
Épp ezért egy küldetésként gondolok a gyógyító masszázsra, amely pont abban a pillanatban pont, annyit segít, amire a páciensnek szüksége van, amennyit be tud fogadni és amennyivel élni tud.  Ezért fontos számomra a személyes kapcsolat, korábban dolgoztam szállodákban, kórházban ott pont az hiányzott, hogy a páciensekre nem tudtam kellően ráhangolódni és emiatt a masszázs csupán egy szolgáltatás volt. – Pedig valójában a masszázsnak sokkal nagyobb energiája van.

         Teljes ráhangolódás, teljes figyelem.

Hogy néz ki a masszázs szolgálat Norbi masszőrnél?

Először is a legfontosabb, hogy mindenkit személyesen ismerek, nem egy adat egy tajkártya szám egy páciens, hanem név szerint ismerem, tudom, milyen egészségügyi problémái vannak és erre célzott, személyre szabott terápiát dolgozunk ki.  Kölcsönös tisztelet és bizalom a másik idejének tisztelete, ami talán még fontosabb. Nem egy cseléd vagy a pénzéért” alkalmazott”, hanem őszinte, kölcsönös, oda-vissza működő terapeuta –páciens kapcsolat, ami arról szól, hogy mindkét fél egyenrangú és mindkét fél teljesen megbízik egymásban, nem csupán szavakkal, hanem tettekkel is. A mielőbbi gyógyulás érdekében ez alapdolog, hogy teljes szakmai  szemmel, nem csupán mint „munkadarabra” tekint a gyógymasszőr, hanem, mint hús vér emberre(egyedi, megismételhetetlen), egyetlen céllal, hogy a páciense jobban legyen, teljesen elkötelezetten.  Anno amikor az egészségügyi szakközépiskolában tanultam jó pár éve, volt egy nagyon jó tanárom, aki mindig azt mondta, hogyha páciens fordul hozzád, úgy segíts neki, mintha saját anyukád lenne, nos, úgy gondolom, hogy a szolgálat erről szól. Míg minden egyes páciensemhez, így állok hozzá, addig úgy gondolom lesz rá igény, és szeretnék a jövőben még többet segíteni és úgy szolgálni, ahogy csak nagyon kevesen tudnak e világon.

  Maximális segítség a jó közérzet elérésében!

Köszönöm, hogy végigolvasta bejegyzésem, hogyha elnyerte tetszését, kérem ossza meg másokkal is.

Ha bármilyen kérdése lenne masszázzsal, egészséggel kapcsolatban hívjon telefonon a 06/30 594 9225-ös telefonszámon, vagy írjon e-mailt a norbert@kiseri.hu-ra .

Jó egészséget!

Nem tud koncentrálni? Fáradt? Kimerült? Hogyan lettem fittebb 15 nap alatt pár apró lépéssel.

Olvasási idő:

Frontok, rohanó világ, kevés alvás, szinte már gyűlnek a feladatok és egy soha véget nem érő ördögi kör, mely megismétli magát újra meg újra. Ismerős a szituáció?

Ha válasza igen, akkor bejegyzésem Önnek szól. Cikkem valós, megélt, saját tapasztalatokra és orvosok, természetgyógyászok jól bevált tanácsait tartalmazza, használja egészséggel. Elég a fáradtságból Nap, mint nap felkelünk, élünk a kis napi rutinunk szerint, megisszuk a koffein adagunkat, kis kávécska, energia italocskánkat, sőt akár a keményebbek már rendszeresen koffeintablettákat is fogyasztanak. Vajon tényleg ez lenne a sorsunk?  Vagy van egy ennél jobb módszer is.

Ezután vizsgálódtam az elmúlt időszakban és az eredmény engem is meglepett. Így lettem energiabomba pár egyszerű lépésben rövid idő alatt.

Zöldtea: Az élénkítő élvezeti cikk

Koffeint régebben is vittem be a szervezetembe, bár nem kávéként, sokkal inkább a gőzölgő zöldteát választottam, de elhatároztam, hogy csökkentem napi maximum 2 csészényire, melyet minden nap állandó időpontban viszek be a szervezetembe. Csak úgy hívtam ezt a jelenséget, hogy koffeinoptimalizálás.

A második lépés a megfelelő mikro és makro tápanyagok bevitele, emelt dózisú vitamin, sok folyadékkal, és ami még fontosabb Omega 3-mal. Fontos kiemelnem, hogy étkezés közben vettem be a vitaminokat.

Nagy dózisú vitaminokkal energiabomba lesz!

Szénhidrát csökkentése: Már eddig is odafigyeltem a szénhidrát bevitelre, viszont most még nagyobb kontroll alá vettem ezt a témát. A trükkje abban rejlik a dolognak, hogy folyamatként gondolkozunk szervezetünkkel kapcsolatban és apránként csökkentjük a bevitelüket. Mivel étkezés után az emésztés rengeteg energiát visz el, ezért törekedtem arra, hogy ne egy nagy étkezés legyen, hanem mindig kisebb adagokat fogyasszak. Bevált.

Alvás optimalizálása: Kényelmes ágy, kisebb a nyakat alátámasztó párna, 19-20 fok körüli hőmérséklet, teljes sötétség a hálószobában, hangos szomszédok esetére füldugó volt a társam, mindemellett a két fő elektronikus eszköz a mobiltelefon és tv száműzése.

Feküdjön le éjfél előtt legalább 2 órával.

Plusz tipp: Alvást elősegítő gyógyteák citromfű, komló, macskagyökér, orbáncfű vagy nem esszenciális aminosav pl. Tryptophan bevitele is sokat tud segíteni. Mindemellett ami még sokat hozzá tett a fittségemhez, az a heti 3 aktív mozgás, személy szerint az enyhe átmozgató kocogást választottam, mely után egy váltózuhany (a nyirokkeringés fokozásának érdekében.) és könnyebben indul a nap.

Ha bármilyen kérdése lenne alvással, fittséggel, egészséggel kapcsolatban hívjon telefonon a 06/30 594 9225-ös telefonszámon, vagy írjon e-mailt a norbert@kiseri.hu-ra .

Amennyiben hasznosnak találta bejegyzésem, kérem, ossza meg másokkal is, sokat segíthet.

Jó egészséget!