Egy nagyon jó kis masszázsbolt

A masszázs elengedhetetlen kelléke a vivőanyag, hivatásos masszőrként, amikor nem saját magam  készítem el alapanyagokból krém,illetve olaj keverékem felszoktam keresni különböző masszázs boltokat, hogy az újdonságokkal kedveskedjek vendégeimnek. Épp csütörtökön jött el az idő, hogy bevásárló körútra induljak, persze azért céltudatosan vásárol az ember, előtte körbenéztem az interneten és egy nagyon szimpatikus helyre lettem figyelmes. Rengeteg masszázs termékkel rendelkező, jól felszerelt masszázsboltot találtam, melyen keresztül akár saját otthonunkba is rendelhetünk. Ez a boltot nevezhetném a masszőrök mennyországának is. 🙂

Mivel a 6.-odik kerületben lakom, közelben volt az üzlet, úgy gondoltam személyesen felkeresem Őket. Nagyon szimpatikus, udvarias, tanácsadással egybekötött vásárlás volt, csak ajánlani tudom mindenkinek ezt a boltot.

De , hogy kik is Ők?

A weboldal címe a http://www.masszorellato.hu/  és  Bp.VII. ker. Hársfa utca 18 sz. alatti ,,HÁRSVIRÁG” masszázsboltban lehet személyesen találkozni velük az alábbi időpontokban:

Hétfő:       13’00-19’00-ig

Kedd :       13’00-15’30-ig

Szerda:      14’00 -17’00 és 18’00-19’00-ig

Csütörtök  14’00-19’00 között.

Péntek:       13’00-15’00-ig

Természetesen, mint említettem az internetről 0-24-ig lehet rendelni tőlük, az ország bármely pontjára, sőt ha többször vásárol tőlük az ember, akkor törzsvásárlói kedvezmény is van. Kellemes Vásárlást!

A masszázs és a sport különös kapcsolata

Testünk fizikai állapotának megőrzésében, fejlesztésében különös szerepe van a sportnak és a masszázsnak, ezért szinte az évszázadok során elválaszthatatlanok lettek egymástól. Egy jó sporteredmény eléréséhez elengedhetetlen a helyes táplálkozás, a megfelelő mennyiségű pihenés és és az edzés, majd az edzés utáni levezetés, nyújtás, illetve a masszázs összessége.

A masszázsról elmondható, hogy általánosan javítja a szervezet egészségi állapotát, segít elkerülni a sérüléseket, ezzel megakadályozni a mozgásképesség elvesztését. De a masszázsra nemcsak ebből a szempontból van szükség,  hanem a regenerációs folyamatokban is nagy szerepet játszik hiszen visszaállítja az izomszövetek mobilitását, és ami élsportolói teljesítményből szinte elengedhetetlen, az , hogy javítja a teljesítményt és egy sportolót hosszútávon alkalmassá tesz karriere végzésére.

Milyen fizikai hatásai vannak a sportmasszázsnak?

-Növeli a vérkeringést

-Nyújt

-Hegszöveteket bont le

-Növeli a szövetek áteresztő képességét

-Javítja a szövetek rugalmasságát

-Megnyitja a mikro-keringést

Milyen élettani hatásai vannak a sportmasszázsnak?

-Fájdalmat csillapít

-Relaxál, kizökkent a hétköznapokból

Milyen pszichológia hatásai vannak a masszázsnak?

-Élénkít

-Szorongást csökkent

Ne feledjük a masszázs és a sport kiegészíti egymást, amennyiben lehetőségünk van sport után ne feledkezzünk el felkeresni masszőrünket se, aki szakszerűen képes megmasszírozni bennünket, ezzel szervezetünket támogatva beindítani a különböző regenerációs és öngyógyító folyamatokat.

Amennyiben tetszett a cikk, kérem ossza meg másokkal is , vagy jelezzen vissza a norbert@kiseri.hu-s e-mail címen.

kosár-norbi-masszőr

Hogyan lehetünk gyorsan egészségesek?

Tél beköszöntével gyakran előfordul , hogy megfázunk, fáj a torkunk illetve lázasak leszünk. Több éve kísérletezgetek “mindenféle házi” praktikával, melyet időközben saját magam is ötvöztem modern eszközökkel, vitaminkészítményekkel.

Nos kezdjünk is bele, amikor beteg vagyok az első tevékenységem az , hogy a napi c-vitamin mennyiséget 5000 mg-al emelem(Egyébként mindennapi vitaminként Scitec Multi Pro-t szedem és ajánlom mindenkinek), illetve minden 1000mg c-vitamin után  egy literrel több vizet iszom.  Ezek mellett éjszakára citromot(héjastól) illetve fokhagymát keverek össze, majd jól összekeverem turmixgépben és megiszom. A kúrát 3-4 szer érdemes megismételni 2-3 óra elteltével majd lehetőség szerint aludjunk pihenjünk figyelni kell arra , hogy éjszaka legyünk jól betakarva, mivel izzadni, méregteleníteni fogunk. (Kiegészíthetjük még a hatásosság kedvéért “egy kis” kémiai stabilizátorral, gyógyszerrel: Algopyrinnel.(Ne vigyük túlzásba.)

Azok akik rendszeres testedzéssel, sportolással “őrzik”  egészségüket ilyen esetekben – érdemes egy adott időre felfüggeszteni az edzést hisz ha mozgunk,sportolunk azzal akadályozzuk a gyógyulásunk folyamatát.  Ne feledjük, hogy a masszázs is fizikai igénybevételnek minősül, ezért megfázott, beteg állapotban ne keressük fel a masszőrünket se.

Betegségmentes telet és jó egészséget kívánok Önöknek!

norbi-masszőr-citrom

Mit tehetünk a téli depresszió ellen?

A téli fénymegvonásból könnyen kerülhetünk hangulatzavarba, ilyenkor csökkenhet érdeklődésünk, motivációnk, sőt egyre nehezebben tudunk koncentrálni bizonyos dolgokra és ez negatívan befolyásolhatja mindennapjainkat.

Tippek melyekkel elkerülhetjük a téli depressziót:
1.Tegyünk tudatosan ellene, fogyasszunk emelt “dózisban” vitaminokat.
2.Figyeljünk oda a megfelelő táplálkozásra(Ha kicsit álmosabbak vagyunk csökkentsük a szénhidrát mennyiséget).
3.Sportoljunk illetve töltsünk minél több szabadidőt(jól felöltözve) a friss levegőn.
4.Amennyiben nincs alkalmunk kimenni, akkor is bent az otthon melegében szervezzünk programokat:
pl. társasjáték a gyerekekkel, filmdélután, házikedvenccel való foglalkozás
5.Ápoljuk tudatosan kapcsolatainkat, járjunk közösségbe.
6.Hordjunk színes ruhákat.
7.Gyújtsunk meleg színű(piros, narancs) gyertyát otthonában.
8.Reggeli tusolás alkalmával folyassunk hideg vizet testünkre, kezdjük a végtagjainkkal.
9.Tervezzünk napirendet, tartsuk is be.
10.és ha mindez nem lenne elég, érdemes felkeresni első körben egy külső személyt,segítőt pl. masszőrt aki tanácsadás mellett fizikális feltöltődést is adhat,  illetve súlyosságtól függően érdemes pszichiáterhez fordulni.

fa-norbi-masszőr