10 tipp gerincpanaszokkal küszködőknek

Egy kis segítséget szeretnék nyújtani azon olvasóimnak, akik gerincpanaszokkal küszködnek:

1.Ne terhelje túl magát, itt nem csak a túl nehéz tárgyak cipeléséről lenne szó, hanem ide tartozik mindenfajta túlterhelés.

2.Ne várja meg, hogy dereka fájjon, már a jelenben tegyen érte valamit! (Pl. keressen fel egy masszőrt.)

3.Inkább a könnyebb gerinc torna gyakorlatokra koncentráljon és végezze pontosan, mint a nehezebbeket rosszul.

4.Felejtsük el a nyugalomban ülést, legyen inkább örökmozgó.

5.Lábunknak biztosítsunk szabad teret pl. munka közben.

6.Ha ülünk támasszuk meg az ágyékunkat.

7.Figyeljünk oda a helyes székmagasságra.

8.Ne terpeszkedjen el a fotelban tévénézés közben.

9.Kerüljük a hátrafelé lejtő üléssel rendelkező széket.

10.Az autó ülésre nagy gondosságot fektessen.(Az ideális autóülés háttámlája hátrafelé dől, teljesen alátámasztja a combot, megtámasztja az ágyéki gerincet és a tarkót.)

norbi-masszőr-gerinc

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.